till frida

Min kära vän Frida som är arbetslös, rastlös och sanslös bad mig om att börja lägga upp dagens outfitbilder. Mmm, det börjar jag göra samma dag som jag lär mig att hjula, ungefär. Dock kände jag mig sjukt snygg, alla hjärtans dag till ära, och tänkte att då kan jag väl ändå bjuda på några egobilder på mig själv så Frida har något att titta på om dagarna.
Det började med att jag helt enkelt kände mig snygg i min nya favvoklänning.
Men sen blev jag besatt av att försöka få med min snygga tofs också!
Och då gick det snabbt överstyr.
Jag tror inte jag kommer få kläm på det där med att vara helt seriöst snygg på bild.

Ordbajsningar
Postat av: Alva

man ser ju inte klänningen?

2012-02-14 @ 16:57:08
Postat av: Mamma

Ååh, vad fin du är på bilderna!

2012-02-15 @ 13:45:57
Postat av: Frida den sanslösa

JIPPI

2012-02-15 @ 16:03:15

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0