skojfrisk rubrik här

Jag erkänner att jag tyvärr inte har så mycket att berätta. Gårkvällen bestod av irriterade och ilskna tårar när jag insåg att min nya DVD inte vill samarbeta med min externa hårddisk, och sedan hade jag lite dåligt samvete över vilket jävla i-landsproblem jag faktiskt stör mig på. Oh well. Idag har jag tagit det lugnt och väntat på leveransen av min säng från IKEA, så nu är mitt golv fullt av kartonger. Amanda kommer hit ikväll och hjälper mig sätta ihop allt, och så ska vi gå runt hörnet och bära hem min nya tv-bänk som jag köpt över blocket. Middag står på mig, det blir lax på spenatbädd, och så har jag slängt ihop lite cheesecake brownies också, hehe. Gött.
-
-
Bjuder på två gamla bilder från arkivet för att liva upp lite:
Älskade, saknade Becky och Malin i bussen på väg till balen. Dom är saknade för att vi inte bor i samma stad, inte för att dom är döda, eller nåt. Det lät som att dom var döda. Det är dom inte. Bara långt bort.
Äsch, slänger in en till balbild när jag ändå håller på. Gamla högstadiegänget minus Ninnan. Frida, jag, Julia och Josefin. Så där jävla snygga har vi då aldrig varit förut, mest bara fula.

Ordbajsningar
Postat av: malle

Inky, jag saknar dig också!! puss och kram till dig

2012-02-03 @ 19:13:09
Postat av: becky

åh vad fin bild, nu blev jag lite nostalgisk... saknar dig med! kommer du något till stockholm snart? :) puss

2012-02-05 @ 19:03:07

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0