ofokuserad

Råkade visst tappa fokus på lektionen och satte mig istället och började söka utbildningar. Jasmine uppmärksammade mig på att om oturen är framme och jag inte får något sommarjobb (alternativt ej heltidsjobb) så sitter jag ganska rejält i skiten, och då kan det vara bra om jag har sökt några kurser till sommarterminen så att jag kan få studiebidrag och... överleva. Så därför har jag bestämt mig för att söka några distanskurser som såg intressanta ut. Helst skulle jag ha velat läsa något språk, typ franska eller spanska, men det verkade inte finnas något sånt alls under hela sommaren, tyvärr. Det var dåligt med kurser om genus också. Nedan kan ni se kurserna som jag har sökt istället:
Jag funderade på att även läsa kursen Harry Potter och hans världar, men tror jag väljer något som jag faktiskt kan ha på CV:et utan att behöva ta fram skämskudden.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0