lördagsmys

Något av det bästa jag vet med att vara ute är att man sedan får en ursäkt att bädda ned sig i soffan hela dagen och se på TV-serier. Jag är inte ens speciellt bakis! Men vi hade hur som helst en väldigt trevlig kväll igår, vi var sex personer här hemma hos mig som satt och pratade och skrattade, sen stack några av oss ut och dansade. Amanda sov här hos mig, det har blivit en mysig liten tradition. Här kommer några osmickrande bilder.
-
Jag fick några små inflyttningspresenter! Av Anna en överbliven bulle från caféet där hon jobbar (skitgod) och det här minispelet. Vi försökte spela men det gick inte så jättebra.... Sen fick jag även en superfin blomma av Eleonora, men den glömde jag ta kort på.
Amanda, Ida och Jasmine (som råkade se någorlunda normal ut för en gångs skull).
Eleonora, Jasmine och Anna.
Dom har en strippstång på dansgolvet på The Corner, skabbigaste klubben i Halmstad.
'
Vilka mongon.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0