liten filmkväll

Ikväll har jag och Emma haft en liten filmkväll här hemma hos mig. Vi såg Sleeping Beauty och Hugo. Sleeping Beauty var ju bara WEEEIIRRRDDDDD som tusan. Sen slutade den typ mitt i allt, vi fattade ingenting. Aja, om ni är ute efter något konstigt och lite obehagligt så är väl den att rekommendera, men ingen jag kommer se igen. Och juste, mycket naket också, ifall man gillar sånt. Hugo var lite bättre då, mysig liten äventyrsfilm som utspelar sig i Paris och hyllar filmkonsten. Sånt gillar vi.
Tänkte bjuda på två citat som Emma uttalade under kvällen:
Om huvudrollen i Sleeping Beauty, "Alltså... näe, jag tycker inte om henne, det är något ofräscht med henne. Liksom, hon går i skolan, jobbar, festar och sover i samma kläder. Inte okej."
Om téet som jag bjöd på med smak av rabarber och grädde, "Hur gör man den här smaken, egentligen? Grädd-smak i te? ... Det måste vara... torkade gräddfrön..."

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0