lagom till alla <3 dag

Idag fyller två av mina allra närmaste och finaste vänner år, nämligen Malin och Linn! Alltså, dom fyller alltid år på samma dag, så himla konstigt! I alla fall så har jag fått äran att prata med dom båda på telefon, och så skickade jag ju iväg varsitt kort till dom förra veckan som jag hoppas och tror dom blev glada för! HIPP HIPP HURRA FÖR DOM!
Bästa Malin för PRECIS!!! ett år sedan, när jag överraskade henne och Mattias på hotellet dom tagit in på, med sushi till frukost, ett gäng ballonger och några små presenter. Som jag skrev på hennes födelsedagskort så kommer hon ju aldrig kunna ha en bättre födelsedag än den, men hon kan ju försöka!
Hahahaha förlåt Linn, men det här är på riktigt den ENDA jävla bilden jag har på dig!!!! INTE MITT FEL ATT DU INTE VILL VARA MED PÅ BILDER!! Som ni ser så är den från min 18-årsdag när Linn bjöd mig på middag på Gandhi.
-
-
Sen tänkte jag också bara berätta om hur jag idag åkte till gymmet för att vara med på ett dans-pass. När jag väl står där och väntar på att det ska börja säger instruktören: "Jaa, ni har väl alla hängt med på att dans-passet blev inställt och det här istället är STRIPP-AEROBICS!". EEEEEEEEEEEEEEEEEEH. Men det var kul, hahahaha.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0