lagom söndag

Idag har jag haft en alldeles lagomt bra söndag! Jag sov länge, sedan åt jag frukost och knåpade samtidigt ihop ett litet alla hjärtans dag-kort.
Snyggt och snett.
Sedan traskade jag ända bort till Amanda, som jag inte har träffat på flera daaagaar, och överraskade henne! Hon blev glad, så det verkar som att jag har en dejt på tisdag. Jag har fan halva inne redan! Sedan satt vi hemma hos henne i några timmar, hon bjöd på lunch och spelade lite saxofon för mig - VILKEN KVINNA, VILKEN SHOW! Sen traskade jag hem i solskenet och kände mig rätt nöjd. När jag kom hem kom jag på att jag hade kvar cremefyllda muffins och min lycka var gjord. Nu lite 24.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0