intet nytt på västkusten

Jag har tyvärr inte så mycket att rapportera om, men jag kan väl skriva ett litet inlägg ändå! Igår lyckades jag skriva klart inlämningsuppgift 2 av 3, handla, skicka iväg ett par födelsedagskort, söka jobb, träffa Jasmine samt ha ett litet Community-marathon. Om ni inte har sett Community tycker jag att ni ska få tag på säsong ett och börja se! Det är helt fantastiskt roligt och jag sitter såå ofta och skrattar högt för mig själv. Dock gäller det lite att man känner karaktärerna, eller det blir typ tusen gånger roligare då. Så se några avsnitt så kommer ni vara fast!
Idag ska jag fortsätta med plugget och så ska jag städa. Jasmine kommer hit på middag innan hon börjar jobba ikväll, och det är väl ungefär det roligaste jag ska göra denna helg! Både Jasmine och Amanda har planer för hela helgen som jag inte kan vara med på!!! Amandas pappa är här och hälsar på, och Jasmine jobbar ikväll och ska se Kapten Röd imorn. Hade SÅ gärna följt med på Kapten Röd, men jag har tyvärr inga pengar. Snyft.
Så det blir tråkhelg i helgen, men nästa helg blir nog lite roligare för då har jag ställt till med INFLYTTNINGSFEST!!!! Har bjudit hit några tjejer i klassen, det kommer nog bli skitakul!
Aja, nu ska jag sätta igång med plugget. Här kommer någon gammal bild:
Hahahaha det fick bli två VÄLDIGT gamla bilder från högstadiet. KOLLA vad långt hår jag hade på bilden till vänster, helt otroligt!!! Och på bilden till höger ser jag mest bara ut som en alien, hahahah. Så himla små vi var!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0