goodbye to you

Nu springer jag omkring här hemma och diskar och städar och packar, eftersom det imorgon bär av till UMEÅ!! Yaaay, UME! UME! UME! UME!
Min super-MILF till mamma fyller 50 och ska ha fettofest på lördag, så det är därför jag flyger norrut. Dock inte innan jag mellanlandat i Stockholm en snabbis för att träffa Becky, något som BARA kan göra hela resan tre miljoner gånger bättre. Sedan är det fullspäckat schema hela helgen, då jag ska försöka hinna med att umgås så mycket som möjligt med min kära familj, hjälpa till att baka inför festen, gå ut med Erika och Linn samt träffa tjejerna från högstadiegänget! Det ska bli riktigt kul! Så jag antar att ni har full förståelse för att bloggen hamnar efter. Men sen kommer det förhoppningsvis en hög med riktigt fina bilder. Är tillbaka i Halmstad på måndag kväll!
UNGEFÄR SÅ HÄR TAGGAD ÄR JAG NUUUUUU!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0