fredagsskoj

Alltså, jag måste bara få ta upp hur fruktansvärt överdriven TV-shopreklamen för Air Bra är? Liksom okej, all TV-shop är ju överdriven, men Air Bra är på nåt sätt så onödigt överdriven. Grejen är att den där BHn säkert är skitskön, alltså den ser ju väldigt bekväm ut och jag skulle lätt kunna ha en. Men man måste inte börja babbla om att den passar till ALLT, att den är världens mest MODERIKTIGA PLAGG och få in en snygg tonårstjej som får säga att ALLA HENNES KOMPISAR VILL HA DEN. Liksom lägg ner, säg bara att den är najs. Om en TV-shopreklam helt plötsligt skulle säga "alltså, den här BHn/skurmoppen/matberedaren/träningsmaskinen/ansiktsrengöraren/fläckborttagaren kommer inte förändra världen, men kanske göra vardagen lite lättare. Köp den, den har ett bra pris och vi har flera nöjda kunder." så tror jag att dom skulle TJÄNA på det bara för att man inte blir helt jävla hjärntvättad av alla vackra människor med störande röster som upprepar samma mening 40 gånger på tre minuter. Sen måste jag bara få påpeka att min favoritreplik är "So what are you waiting for? You've got nothing to lose but inches!".
-
-
Just nu tar jag en liten paus i mitt pluggande. Jag har bara den här inlämningsuppgiften kvar, sen är det som jag trodde skulle bli helvetesperioden ÖVER! Nu har jag bara ett grupparbete och en salstenta i budgetering kvar, och det ska inte vara inne förrän 16 mars! Så det känns rätt skönt nu, och det känns som en bra tid att få åka till Umeå om två veckor också, då slipper jag oroa mig så mycket!
Så idag ska jag bara skriva klart, sen ska jag sticka på systemet, duscha (hemma, alltså, inte på systemet) och äta middag med Jasmine innan kvällen sätter igång på riktigt. Jag ska nämligen ha hit sex-sju tjejer från klassen på en liten inflyttningsfest! Det kommer bli så himla roligt, och så kul att visa tjejerna hur jag bor TIHI.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0