franklovah.tumblr.com

Har haft en supertrevlig kväll med Jasmine. Vi gjorde köttfärsbiffar med potatis och morötter i ugnen, med BEASÅS!! Göttans. Jasmine var ansvarig för efterrätten och kom med morotskaka och nån oreo-chokladkaka. Också göttans. Dock var hon tvungen att sticka iväg och jobba, så jag har suttit och... ja, jag vet inte vad. Justa, jag gjorde en tumblr. Har blivit världens tumblr-nörd de senaste veckorna, för jag sitter så mycket vid datorn att jag måste hitta så många nya saker som möjligt att titta på för att fördriva tiden, hahaha. Men så nu har jag i alla fall skaffat tumblr, kommer inte BLOGGA så mycket där, utan mest bara reblogga de bilder och gifs som jag tycker är roliga. Franklovah.tumblr.com döpte jag den till, för jag går mest bara och drömmer om en liten Frank nu för tiden. Hoppas ni tycker om den!
Nu ska jag se ett avsnitt av 24 och äta några cremefyllda muffins.

Ordbajsningar
Postat av: LN

guud vad roligt!! den verkar ju fetbra, nu får jag en till bra tumblrblogg att följa :D

2012-02-11 @ 17:11:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0