ENERGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Jag har massa energi i kroppen av någon outgrundlig anledning, men jag kan ABSOLUT inte lägga den på att plugga som jag faktiskt borde. NEJ, NEJ, NEJ, jag vill inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill sitta här och dagdrömma om att flytta tillbaka till London och starta ett konditori, och BAKA HELA DAGARNA!!! Nu har jag suttit och googlat upp massa recept, och just nu är jag sugen på att baka: biskvier, cheesecake-muffins, chokladtårta med hallonmousse och dumleganache, maränger och lite annat sånt mysigt. Och så vill jag ut i det fina vädret som inte är lika kallt idag, och så vill jag åka skridskor, och så vill jag vara hemma i Umeå och mysa med min familj, och så vill jag traska omkring i London som jag gjorde för precis ett år sedan och njuta av hur livet ibland kan te sig. JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Härliga vårdagar i London med Malle, Lovisa, Jessica och  nygjorda munkar. DET VAR LIVET, DET!!

Ordbajsningar
Postat av: LN

åå starta ett bageri!! bakarhistorian i stranger than faction = din framtid

2012-02-07 @ 15:38:24

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0