energi?

Nu vill jag egentligen gå och lägga mig, men jag råkade visst hälla i mig en hel flaska coca cola, så sömn lär ju inte hända än på ett tag. Istället kan jag ta och berätta om min dag - OH SÅ SPÄNNANDE! Jag låg och drog mig rätt länge (klockan hann bli tio, herregud!!), men sen gick jag upp för att ta en pigg promenad längs med Nissan. Det är ju så sjukt härligt väder, och äntligen kan jag faktiskt lyssna på min Spotifylista som jag i början av januari döpte till "VÅRKÄNSLOR". Innan jag hade hunnit hem ringde Emma och ville ta en fika. Så jag träffade henne lite senare, fikade massa gott och sedan åkte vi och storhandlade på Maxi. Så smidigt när man har tomt skafferi, kylskåp och frys och vänner med bil. Så jag handlade massa mat för 700 spänn och en fredskalla (blomma) som står så fint i mitt fönster nu. INTRESSANT VAAA? Sen när jag kom hem gjorde jag två helt enorma pizzor som ska få bli matlådor. Det var gott. Jag har även sett The Muppets movie, den var fruktansvärt bra och mysig. Och så sjukt bra musiiiiik, det är ingen annan än Bret Mckenzie (från Flight of the Conchords) som har skrivit flera av låtarna, som också blivit Oscarnominerade!!!!! Ja, sjukt mysig var den i alla fall, den rekommenderar jag till varenda kotte!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0