CHALLENGE ACCEPTED!!!

När jag alldeles nyss fick lov att äta sallad (!!!!!) till lunch i brist på annan mat var jag tvungen att acceptera att jag borde åka och handla. Men NEJ, tänkte jag sedan, jag har ju faktiskt massor av mat i frysen som jag borde kunna leva på i en vecka tills jag får nya pengar. Ingen idé att ha den maten där om jag aldrig äter upp den. Nog borde jag väl kunna klara mig på min frusna mat i en vecka?
Dock har jag bara typ köttfärs, fisk och annan basmat, allt som man äter till håller på att ta slut. Men oh well, nu har jag ju redan accepted the challenge. Jag kommer i alla fall inte få skörbjugg, för jag har ett juicepaket som jag får ransonera. Och... majs.
Hahahahahahahah jag googlade på skörbjugg och fick upp den här bilden. Den får avsluta inlägget, goodday to you!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0