BRA DAG!

Den allra fattigaste dagen på länge fick en sjukt härlig och oväntad vändning när världens bästaste och finaste Jasmine bestämde sig för att bjuda på sushi-lunch! Hon råkade visst hitta en bunt bortglömda rikskuponger som fick förgylla denna tråkiga torsdag. Sen var egentligen planen att gå hem igen och plugga, men det råkade visst bli så att vi gick omkring på stan i vårvädret och drack kaffe här hos mig.
-
FÖR ÖVRIGT, kära Umebor, kan jag ju påpeka att all snö och is som har legat och förpestat min cykelväg har REGNAT BORT ÖVER EN NATT!!!! Jag LOVAR! Igår när jag kom hem från skolan halkade jag nästan sönder på min lilla trapp utanför dörren, och idag när jag klev utanför dörren var det strålande sol och grön gräsmatta. WHAT IN THE WHAT?! Konstigaste på länge. Nu är jag precis hemkommen från skönaste och jobbigaste träningspasset på länge, och med pengarna på kontot imorn så känns livet helt jävla rätt!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0