whyyyy

Sitter hemma hos mamma och pluggar i min ensamhet, när helt plötsligt målaren dom har anställt för att måla övervåningen bara släpper in sig själv med nyckel och allt. Jag anar liksom att det är han, men ropar ändå inte hallå för jag tänkte liksom att det kanske han kommer göra, liksom för att visa att han är inne i ett hus där det faktiskt kan gå omkring folk nakna eller vad som helst??? Hur som helst så säger han inget, så jag säger inget, så han bara går upp utan att ha sett mig och nu vet jag inte om jag ska försöka vara tyst så att han inte märker mig eller om jag ska gå upp och hälsa!! Och nyss hörde jag honom prata för sig själv och då blir det ju så pinsamt för honom också liksom att jag har hört allt åh herregud varför. Jasmine gav mig tipset att ha på mig hörlurar så att det var som att jag inte har hört honom alls, så jag smöööög ut i hallen och hämtade mina hörlurar bah vad håller jag på mig. Men ja ja, nu ligger jag här med hörlurar i alla fall och lyssnar på julmusik och hoppas på att han inte upptäcker mig. Lord save me. 
 
Här kommer några bilder.
Det snöar här.
Linn bjöd på middag häromdagen.
Jag sov över hos pappa och när jag vaknade stod den här tomten på skrivbordet och stirrade på mig. Är 90% säker på att den inte stod där när jag gick och la mig. 
När jag kom ut från toaletten hade den flyttat på sig!!!!!!!!!!!!
Sen dog jag. 
Alva bjöd på middag i sin fina vuxenlägenhet!
- Pappa, nu ska jag instagrama dig!!!!!!!!
- Nä, det blir alltid så värdelöst.
(han hade rätt)
Jennie bakade kladdkaka till mig igår bara för att jag bad henne och hon är finast i världen!!!!!!!!!!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0