johoduskaruseminsann

Jag hade en helt sjukt rolig kväll igår, som började med att jag och en tjej från jobbet, Emma, åt sushi tillsammans och drack vin. Tydligen är Colin mytomspunnen på caféet, så Emma blev rätt mallig över att hon äntligen fått träffa honom. Efter vi hade ätit gick vi hem till Jasmine and da boyz för att spela rock band. Vi kickade ass, jag spelade bland annat trummor och sjöng så att jag knappt har någon röst idag. 
Sen gick vi ut och dansade och jag vann 80 kronor på black jack! HELT OTROLIGT VILKEN KVÄLL ALLTSÅ! Dock lär jag mig aldrig att det är ett rent helvete att jobba när man är bakis, men jag har överlevt och det var värt för en sån trevlig kväll!
 
Nu ska jag slänga i mig lite mat, sedan gå och lägga mig för att vakna igen vid 04.00. Jag, Jasmine, Amanda och Martin ska nämligen köa för biljetter till midnattspremiären av The Hobbit. Biljetterna släpps 09.00 imorgon and we're gonna be there! Det kommer vara kallt som tusan, och tydligen ska det börja snöa någon gång i natt, men det känns som en sån sak man inte gör så himla ofta. Dessutom är det ju tänkt att man ska göra såna här idiotiska grejer när man är ung och dum, visst? Guys? Hello?

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0