he snö

Igår hann jag vara vaken i typ tjugo minuter innan jag faktiskt tittade ut genom fönstret och till min glädje fann att det hade SNÖAT!! Och inte LITE!! Blev så exalterad att jag tog ett kort ut genom fönstret.
Det här var på morgonen och det verligen vräkte ner resten av dagen, så nu är det ganska rejält. Kunde typ inte vara lyckligare, älskar snön. Dock längtar jag hem mer än någonsin nu, men det är ju faktiskt bara en vecka (!!) kvar nu. Happy happy. 
För övrigt fick jag tillbaka några uppgifter idag, fick G+ på en filmanalys, VG på mitt bildmanus samt att jag, Jasmine och Cissi fick VG på vårt grupparbete!! Fick dessutom höra av min lärare att hon tycker att jag är LYSANDE under lektionerna, så he ju inte fy skam. Himlarns nöjd med mig själv måste jag säga. 

Ordbajsningar
Postat av: jennie

DUTTI TJEJ!!

2012-12-05 @ 10:53:27

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0