happy new year!

Kom på att jag kände mig nyårsfin, så här kommer en snygg liten hälsning från mig till alla mina läsare! Hoppas ni får en trevlig nyårsafton!!!!
P.S. MIN MENS FYLLER JU 10 ÅR IDAG!!! Ni kanske tycker detta är too much information, men jag bryr mig inte, för tio år sedan blev jag quinna and that's that. 
Snart kommer Emma hit, och då ska vi äta pizza och ha partyhattar och dricka champagne och spela Harry Potter-spel, tror det kommer bli en alldeles utomordentlig nyårsafton! STOR KRAM TILL ER!

Ordbajsningar
Postat av: Ninna

Hahahah, alltså jag minns när du berättade att du hade fått mens för mig. vi satt på skolgården och typ alla andra hade redan gått in, minns att jag blev SÅ avundsjuk!

2013-01-01 @ 14:40:34

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0