da hobbitz

Vad vi förväntade oss:
Verkligheten:
 
Vi ställde klockorna och var på bion klockan 04.00, som vi egentligen hade förväntat oss skulle vara lite sent. DET VAR INGEN DÄR!! Eller ja, det var nåt fyllo som hade satt sig och vilat på trappen bredvid oss, men han gick efter ett tag. Vi satt liksom ensamma till runt sjutiden då det kom några fler, men så... ja, det var ju värt. Jasmine och Martin svek oss och åkte hem ett tag, men jag och Amanda höll ut och frös tårna av oss. Det kom en snubbe och satt med oss i typ en halvtimme, han var bara ute på promenad för att han inte kunde sova och tyckte vi var så töntiga som stod och köade utan kö. Det var rätt trevligt. Sen kom polisen förbi för dom trodde att vi hade däckat på trappen, men sen bara skrattade dom åt oss när vi avslöjade vårt mål med natten. Mycket trevligt. 
NÅJA, jag fick i alla fall min biljett, och jag kan dessutom säga att jag faktiskt suttit ute och köat!! Väldigt stolt över mig själv!

Ordbajsningar
Postat av: Jennie

hahahaha åååh.. så snopet. Köa utan kö. Ni har hjärtat på rätt ställe iallafall!

2012-12-03 @ 13:40:19
Postat av: LN

ahhahahahhah såååååååå jävla fail

2012-12-03 @ 13:43:05

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0