äntligen hemma

Igår kväll fick jag äntligen landa hemma i det vintriga Umeå som jag kallar min hemstad. Är så nöjd och glad med att få ha träffat min familj och kramat mina syskon och tittat på gamla foton och ätit god mat och sovit ut i en skön säng. Eftersom vi såg The Hobbit på midnattsvisningen natten till igår så slutade det med att jag sov runt tre timmar innan jag fick åka iväg till flygplatsen, så jag var ju nalta trött igår. Men det var det värt, är sjukt nöjd med The Hobbit, den var precis som en riktig saga ska vara. Jag ska inte säga så mycket mer om den eftersom det förmodligen är många som ska se den, så. 
Tisdag var en seg pluggdag för oss på bibblan. Vår fokus var ungefär lika dålig som på bilden här ovanför (det ska förresten föreställa en ståltrådsboob).
Satt på Bromma i fem timmar och väntade på att få åka hem. Såg The Office och stirrade på folk. 
MINA FININGAR!!!!
Så härligt att få vara hemma. 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0