2012

Jag höll på att börja skriva att det var sista riktiga dagen på 2012, men ofta nyårsafton inte räknas som en riktig dag?? Lös det här, Obama!
Hur som helst har jag funderat lite på året som gått, och kommit fram till att det inte har hänt något speciellt eller minnesvärt egentligen. Jag har mest bara gått i skola, särskilt eftersom jag pluggade under sommaren också, och knappt lärt känna några nya människor. Det bästa som har hänt är väl att jag har lärt känna Jasmine bättre och bättre, och är fantastiskt glad över att jag kan kalla henne bästa vän! Kommer aldrig glömma vilken tur jag har haft som har fått lära känna henne. Hur som helst, även fast jag inte har haft så händelserikt år så har jag inte varit olycklig eller så. Det har bara inte skett något världsomvälvande. Dessutom är det lite synd om 2012, för det var tvungen att jämföras med 2011 som typ var det bästa året i mitt liv i och med att jag flyttade till London och Halmstad och massa sånt. 
Här kommer i alla fall en liten lista på bra saker som hänt år 2012:
  • Jag har börjat läsa filmvetenskap, vilket verkligen känns helt rätt! Jag har aldrig varit så intresserad av ett skolämne, vilket förmodligen förklarar mina bästa resultat inom skolområdet någonsin denna höst!
  • Jag har fått jobb! Café Brooktorpsgården har öppnat sina portar för mig, och jag är väldigt nöjd över att ha ett så bra extrajobb, där det verkar som att jag kommer få fortsätta jobba ett bra tag framöver. Dessutom skadar det inte med lite mer klirr i kassan (med betoning på lite, men ändå). Förresten fick jag ett presentkort på H&M på 250 kr av dom i julklapp!!! Stört generöst och nästan lite onödigt.
  • Jag har utbildat mig till Storasyster, och kan på så sätt få hjälpa tjejer som har det svårt i vardagen. Jag har alltid velat göra någon sorts välgörenhet, och det här är mer eller mindre alldeles perfekt för mig.
  • Jag har köpt en hamster, men hur jävla bra idé var det egentligen? 
Sedan har ju såklart många fler bra saker hänt, och roliga kvällar inträffat och fina vänner återsedda, men det är väl egentligen dom här punkterna jag kommer komma ihåg som störst när jag tänker tillbaka på mitt 2012. Nu får vi väl bara se vad som händer 2013, helt enkelt!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0