year of swag

Idag för precis ett år sedan anlände jag och pappa till Halmstad efter att ha kört bil i 16 timmar med alla mina ägodelar. Jag har ju skrivit en hel del om hur bra den här flytten har passat in i mitt liv och hur bra jag trivs med mitt liv här, så jag har inte tänkt skriva värsta långa, snyftiga inlägget. Tänkte bara påminna er om att det har gått ett år nu, ett helt år av mitt liv. Det känns ganska sjukt att tänka på.
Någon annan som vill berätta om vad de gjorde för ett år sen?

Ordbajsningar
Postat av: the.pimp

för ett år sen slutade jag jobba på väldens goaste jobb och flyttade till en 12 kvadrat stor strandstuga som la i en stad som jag kände bara hade dryga folk i sig.

Svar: och träffade så småningom världens coolaste tjej som du nu inte kan leva utan!
Ingrid Kling

2012-08-26 @ 11:18:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0