waiting for swaggy da hamstah

Hohohoooo idag har jag varit och köpt en hamsterbur med maaaassor av tillbehör och leksaker till min lille krabat. Fick allt för 400 kronor vilket jag tyckte var ett himlarns bra pris! Imorgon ska jag och Jasmine åka till en djuraffär och se ut vilken liten hamster som blir den lycklige vinnaren av en livstid med mig. Låter mer som ett straff än en vinst. Nej, nej, jag skämtar, det här kommer bli världens lyckligaste hamster!! Har redan köpt hasselnötter och russin för honom att bli belönad med när han är duktig, och när jag har fått studielånet ska jag inköpa material så jag kan bygga världens coolaste hinderbana åt honom. Hahaha alltså jag är så uppspelt!! Jag hade inget eget djur när jag var liten, dom små djuren vi hade var alltid liksom "hela familjens" eller mina systrars. Men nu får jag alltså eget ansvar för någons liv. Är det så här det känns att bli mamma? En del kanske skulle argumentera om att jag inte kan jämföra föräldraskap till att åka och köpa en hamster för hundra kronor, men just nu tycker jag faktiskt att det är PRECIS samma sak! Dessutom behöver jag ju inte trycka ut någonting ur min vagina eller vara beroende av en man! Yay!

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Ha, ha du är ju för himla rolig!

2012-09-10 @ 23:14:42

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0