is there swag on mars?

Egentligen är det väl inte rekommenderat att blogga efter man har varit ute och dansat och shottat och umgåtts, men jag kände bara att jag var tvungen att dela med mig av en bild som gjorde att jag skrek av skratt och en annan som jag bara var snygg på (can't help it).

Jag skrev på facebook om att jag ville att man skulle photoshoppa in Leonardo Dicaprio när han går så glatt på Mars, och fem minuter senare skickade Lars, Linns pojkvän, den här bilden och jag höll på att kissa på mig för att någon faktiskt gjorde det!!! SÅ glad!

Och här visar jag bara min swag. 

Ordbajsningar
Postat av: Sebbe

Alltså... är det bara det ljusa och raka håret eller borde jag skämmas för att typ inte ens känna igen dig på bilden (o.O)

Svar: Kanske för att min SWAG har fördubblats sen sist vi sågs!?
Ingrid Kling

2012-08-12 @ 09:39:00
Postat av: Mamma

Så snygg du var där då!

Svar: Låt inte så förvånad, käre mor!
Ingrid Kling

2012-08-14 @ 21:29:21

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0