swagtenta

Idag börjar slutspurtsveckan för sommaren. På fredag slutar mina sommarkurser och alla hemtentor ska vara inlämnade. Jag lyckades göra klart och lämna in Disney Studies-tentan igår, så nu har jag bara chick lit-tentan kvar. Började på den idag och lyckades svara på en hel fråga - yaaay! Imorn gör jag den andra frågan, sen har jag tre dagar på mig att bajsa ut en diskussion om kompisrelationer i chick lit-böcker på sju sidor. Det borde nog gå rätt bra, tror jag!
Så dagen har varit seg och tråkig, fylld med timslånga chattkonversationer med Jasmine som denna. Imorn blir nog ingen skillnad förutom att vi kommer sitta på biblioteket tillsammans. 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0