Swagmastah Linn

Nu har jag äntligen skickad in sista hemtentan för sommaren och kan nu njuta av nästan tre veckors ledighet! Det har gått riktigt segt med den här tentan, alltså, och igår var jag fruktansvärt stressad då min hjärna stod helt still och jag ville bara gråta för att jag inte visste vad jag skulle göra. Var helt säker på att det här skulle få bli min första tenta som jag var tvungen att skicka in ofärdig. Inte så kul känsla när man måste anstränga sig. Men på någon jävla vänster lyckades jag ordbajsa ihop fem sidor och har skickat in det idag. Är inte riktigt nöjd, men så där blir det väl ibland.
 
Det var dock en himla tur att jag lyckades få ihop det och bli klar, för jag fick precis sms om att Linn kommer hit idag och hälsar på!!!! Hon är i Göteborg och skulle egentligen komma hit på söndag, men nu kommer hon idag istället och det ska bli SÅ KUUUUUL!!!!!!
Perrty bild på mig och Linni sista dagen i Umeå.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0