swagchef australia

Jag har tänkt döpa alla mina blogginlägg till något om swag. Så länge jag orkar. För det är så fult. Ni har väl inte missat dom här fruktansvärt seriösa bilderna?

Måste bara få påpeka vilken enorm skillnad det är på Masterchef Australia och Masterchef USA (ska inte ens gå in på svenska versionen, för Per Morberg är Per Morberg). Amerikanska versionen är bara massa EFTER PAUSEN-förstorat drama, domarna är onödigt elaka (förutom typ Gordon som typ är halvgo) och bara spelar dåligt, och utmaningarna är tråkiga versioner av de australienska. I den australienska versionen har dom alltid nya och coola utmaningar, en mycket mer spännande immunitetstävling där den som vinner veckans utmaning får chans att tävla mot en proffskock, och om hen vinner mot proffset får dom immunitet till finalen!!! HUR COOLT! Dock är det typ aldrig nån som vinner eftersom det är skitasvårt, men ändå. Och sen är domarna typ gosiga små koalor som ger konstruktiv kritik och bara är bäst i världen som man vill krama dom. Sen kan jag aldrig få nog av hur den australienska dialekten låter som att varje mening har ett frågetecken efter sig? Liksom deras röst går upp i slutet av varje mening? Vet ni vad jag menar? Tänk på det nästa gång ni hör australienska?


Ordbajsningar
Postat av: petra

Fast jag hatar när de ska välja ut topp 20 i Australien och till varenda än så säger de typ "jag är ledsen att behöva säga det.. paus.. men din familj kommer inte få se dig på tre månander" eller typ "vi har ingen plats för er, vi har två platser" höhö. VARENDA JÄVLA PERSON SA DOM DE TILL!

2012-08-05 @ 21:02:17
Postat av: alva

jag håller med helt och hållet?

Svar: bra?
Ingrid Kling

2012-08-06 @ 15:13:52

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0