swag at work

Jajjemän, ni läser en anställd kvinnas blogg!!! Jag har precis varit och provjobbat på ett café som heter Brooktorpsgården där min underbart fina klasskamrat Anna har jobbat. Hon la in ett gott ord för mig och det gick ju väldans bra, för nu har jag alltså fått skriva in mig bland deras anställda! Jag kommer bara extrajobba, typ de flesta lördagar och kanske någon gång i veckan. Det känns hur som helst helt fantastiskt bra eftersom det innebär att jag inte längre behöver vara den fattigaste flickan i klassen och faktiskt kan unna mig (några fler) öl eller kanske någon middag ute någon dag. Eller typ kunna åka hem till Umeå till jul. Ja ja, är fetastolt och glad!!

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Grattis och bra jobbat!! Puss

2012-08-19 @ 22:17:56

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0