r/swag

Min bror har fått mig hooked på reddit. Om ni inte vet vad reddit är, så är det en sorts forum-sida där vem som helst kan skriva vad som helst om allt och inget. Det är mycket typ "roliga bilder" som man ser på alla andra sidor av internet, men om man VERKLIGEN vill döda tid (läs: inte plugga) finns det miljontals subreddits, alltså trådar som samlar olika kategorier som typ filmer, böcker, feminism osv. Det är faktiskt fantastiskt intressant att sitta och läsa massa diskussioner och åsikter som folk över hela världen har!
Idag fastnade jag dock på r/saddestof, alltså de sorgligaste berättelserna som har kommit upp på reddit i olika kommentarer och trådar. Det är verkligen helt sjuuuuka berättelser, det är allt från folk som har förlorat ett husdjur som dom älskade, till dom som blivit misshandlade, våldtagna, självmordsbenägna och folk som har sett andra lida i livet eller rent utav sett folk dö på helt fruktansvärda sätt. Det låter så sjukt morbitt när jag skriver det här, men det är helt otroligt intressant att läsa om. Och dessutom om man är lite PMSig som jag är just nu och bara vill gråta lite så är det bra. Sen lär man sig uppskatta sitt eget liv också, särskilt eftersom jag själv inte har behövt leva genom några större tragedier. Så reddit.com/r/saddestof ifall ni är intresserade, eller byt ut mot något annat intresse ni har och vill läsa mer om!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0