OH LAWD

Nu har jag fått tillbaka resultaten på mina två sommarkurser och jag är då glatt överraskad måste jag säga! Jag fick VG på Chick lit-kursen och G(+) på Disney Studies! Mycket nöjd med de resultaten, särskilt eftersom jag var helt säker på att Chick lit-tentan jag gjorde skulle gå åt helvete. Helt ärligt tycker jag fortfarande inte att den var speciellt bra, utan har en misstanke att dom kanske inte har sådär jättehöga krav när dom rättar... Jag brukar egentligen inte "hacka" på mig själv eller förminska mina kunskaper, men helt ärligt så var min tenta inte speciellt bra. Oh well, det är inte som att jag har tänkt överklaga deras beslut, utan jag tackar och tar emot mina fina betyg!
Jag har inte så mycket mer att berätta förutom dessa goda nyheterna. Nu ska jag ta och börja laga middag som jag håller för fina Anna som tack för att hon fick in mig på hennes jobb!

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Men grattis!!

2012-09-10 @ 23:16:01

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0