inget spännande hära

Jag har försökt tänka ut de mest spännande sakerna som har hänt de senaste dagarna, men kan inte riktigt komma på någonting då jag mest legat inne och läst och tagit det lugnt. Vi kan säga att jag sparar ihop energi tills när skolan börjar på måndag. Igår försökte jag dock ta ut Colin ur buren för första gången, och det var ju en... upplevelse. Jävla katastrof, egentligen. Det började bra och lugnt, men sen tog han ett självmordsskutt ned från soffan och gjorde magplask på golvet. Då var jag tvungen att våldslyfta honom in i buren igen, men jag kan lugnt säga att vi båda var ordentligt skärrade! Nej, nu får han sitta i buren ett tag, så det så.
Annars har jag bara traskat på stan idag med Jasmine och... ja, inte så mycket mer spännande. Imorn ska jag dock jobba första dagen på caféet, samt på lördag! Det ska bli riktigt spännande! Tydligen har min chef skrivit in mig att jobba varenda lördag framöver, så jag ser fram emot lite extra cashish i kassan. Imorgon kväll blir det väl också förhoppningsvis något sorts fredagsskoj eftersom Martin fyller år, men vi får väl se vad det blir.
Grävde lite i arkivet och hittade världens mest osmickrande bild på mig och Jasmine när vi asgarvar till något riktigt dåligt skämt om Bear Grylls, om jag inte minns fel. Titta bara hur jag sitter, liksom? Ser ut som att jag typ håller hov, "kom hit, undersåtar, och kryp in i min mun så jag har något att skölja ned mitt vin med!".

Ordbajsningar
Postat av: LN

ahhahah vafan

2012-08-31 @ 11:06:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0