inge mer swag nu

Igår hade jag en sån sällsynt dag som bestod av att inte slå på datorn på hela dagen!! Hahaha, det är så jag mäter framgång, ifall jag har haft tid att slå på datorn... Hur som helst. Vid tiotiden kom Hanna glidandes in i Halmstad, eftersom hon nu bor i Varberg som bara ligger typ 40 minuter härifrån! Vi gick på loppis, jag köpte en skitasnygg byrå för bara 150 kronor, vi gick på stan och fikade och pratade och åt middag. Helt fantastiskt trevligt, och såååå skööönt att efter två år av boende i olika delar av Sverige så kan vi helt plötsligt träffas lite oftare! Och jag måste säga att det känns skönt att få ha någon från mitt liv i Umeå så nära, som känner mig så bra och vet min historia, på nåt sätt. Jag trodde inte att det skulle spela så stor roll, men tydligen gör det det! 
Så här snygg var hon:
 
 
Efter middagen kom Amanda, Jasmine och Martin hit för att förbereda oss för fyrverkerifestivalen som skulle hållas senare på kvällen. Tyvärr började det regna så det blev inge fyrverkerier, men vi hade himlarns trevligt ändå! Vi tävlade i min hemgjorda pubquiz, och eftersom det var en liten inflyttningsfest för Colin hade Jasmine köpt en påse nötter till hen, och Amanda hade köpt mig en kaktus... som present till Colin. Ja, jag vet inte riktigt, men glad blev jag i alla fall, för jag har velat ha en kaktus ända sen en uppenbarelse jag hade när jag flyttade in i den här lägenheten!! KAKTUS!!!
Vid halv två-tiden hade jag sugit i mig en hel del öl, så idag är jag lite småbakis. Vilken tur då att jag bara ska spendera hela dagen i soffan och försöka tämja Colin.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0