Hamster swag

Idag har jag egentligen bara umgåtts med Jasmine, typ gått på stan och... tagit det lugnt. Vi köpte vattenballonger och hade krig hemma hos henne. Det var skitkul när vi väl krigade, men det var rätt mycket jobb att fylla alla ballonger för att sedan njuta av några minuters slagfält. Wow, kul beskrivning av min dag, det känns som om jag går i ettan och har fått min första hemläxa där jag ska berätta om min dag och rita en teckning till. Juste, jag hittade ett helt perfekt soffbord på Röda Korset också som jag körde hem på min cykel. Nu blev det mycket mer intressant, va? 
 
En sak kan jag ju faktiskt berätta, och det är att jag har bestämt mig för att köpa en hamster. Jag vet vad ni tänker: varför fan då? Jag vet knappt. Eller jo, det gör jag. Linn har skaffat en, så... ja, då tänkte jag att jag också kunde göra det. Hahaha, det är typ därför. Jasmine är i alla fall råtaggad, även fast hon är fast besluten av att få mig att döpa honom till Ronaldo. Ain't gonna happen, men jag kan ändå inte komma på ett bra namn till min framtida lilla rumskompis. Jag vill att det ska fungera bra ihop med Frank, även om han fortfarande endast finns i min fantasi. Jag misstänker att jag kommer skriva epic tales om Frank och Den Anonyme Hamsterns stora äventyr tillsammans. Någon som har något förslag?
 
Medans jag funderar bjuder jag på den här videon av en hamster på ett piano som Ricky Gervais hela tiden twittrar om. Låten fastnar så lätt på hjärnan alltså, det är helt sjukt. 

Ordbajsningar
Postat av: LN

men gordon då!!!

2012-08-22 @ 16:47:22

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0