gangnam swag

Idag har jag sagt hejdå till Linn sista gången innan hon åker hem till Umeå. SAAAAD eftersom nu kommer jag inte få träffa henne förrän till typ... jul, förmodligen. Oh well, det var kul att få träffa henne i några dagar och visa henne hur jag bor!
När jag kom hem från stan hade mina nya glasögon landat i brevlådan, YAAY! Jag kände att efter fyra år var det dags för lite förnyelse, är så nöjd!
 
Och så fick jag nys om att jag skulle gilla den här videon av Jennie som känner mig så himla väl. Hon hade verkligen rätt, I LOVE IT!!! Jag ser framför mig hur den här låten börjar spelas på klubben, och så kommer min soulmate dansandes fram till mig med dom här movesen och vi bara VET DIREKT att vi måste spendera resten av våra liv tillsammans. På bröllopet kommer vi gå in i kyrkan till GANGNAM STYLE, och jag vill att alla ska vara med dansa, så det är bara att ni börja öva nu direkt!
 

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0