en sån där kreativ typ!!

Efter att ha fått bort mitt soffbord och bäddsoffan från lägenheten blev det helt plötsligt mycket större! Jag gick och köpte en gammal solstolsdyna för 40 kronor på secondhand och något tygstycke för 25 kronor. Tanterna på Emmaus höll på att trilla av pinn när jag förklarade vad jag skulle göra av det. "DU MÅSTE VARA EN SÅN DÄR KREATIV TYP!" gastade dom. 
Med en häftpistol jag så vist har jag investerat i lyckades jag på fem minuter skapa ett ryggstöd för min säng-som-jag-ska-använda-som-soffa!
Snyggt eller SNYGGT?! Nu ska jag bara köpa några fler stora kuddar så det täcker överallt. Satan vilken mysig hörna jag kommer få!

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Snyggt jobbat!! (Det var jag som gillade på Facebook men Alva var inloggad på datorn) Kram

2012-08-05 @ 21:19:18
Postat av: Mamma

Bra också med en extra säng!

2012-08-05 @ 21:22:07

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0