Dagavildheten

Nu fick jag VÄRLDENS chock när jag insåg att det var torsdag. Var tvungen att kolla nere i datorns hörn, koll kalendern på mobilen OCH googla för jag var verkligen heeelt säker på att det var onsdag. Jag förstår verkligen inte vad som gick fel i min hjärna nu, så här dagavild har jag inte varit på hela sommaren. Och OFTA "dagavild" får rött under sig som att det inte är ett ord. Bullshit.

Idag fyller min kära pappa år, så jag tänkte bjuda på den absolut bästa bilden av honom jag har:

Och den här grodan har inte bara en, utan TVÅ kvinnor gift sig med. Vad har världen kommit till? Jaja, grattis pappa!!!


Ordbajsningar
Postat av: anonymt pretto

För att det heter dagvill* heheeeee

Svar: Ehm OKEJ, det heter ju SÅ inte dagvill?! Isåfall kanske dagvilDDDD, men vad är dagvill? förresten vet jag att det är du jennie, sluta låtsas.
Ingrid Kling

2012-08-03 @ 08:15:09

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0