bullswag

Idag har jag sovit länge, bakat bullar och läst och städat under jäsningen. Det är väl nog med produktivitet för en semesterflicka i sina bästa år? Dock drabbas jag av en fet känsla av HUR FAN ÄR DET TÄNKT ATT JAG SKA ÄTA UPP ALLA DOM HÄR BULLARNA?!, men tror det kommer gå över snart nog. Eller juste, jag lyckades dra mig iväg på yoga också! Första gången på gymmet på säkert... fyra-fem månader. Men det kändes bra, och jag påmindes om vilken skön känsla jag får när jag går därifrån och har rört lite på this jelly. Ikväll blir väl ännu en lugn kväll då alla mina Halmstadsvänner fortsätter vara bortresta. Oh well, jag har ju bullar i alla fall.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0