UV-ombud och jobbsök

Har idag sprungit omkring på olika mataffärer, och GUD vad folk kan vara otrevliga? När jag frågade om dom sökte personal inför sommaren sa dom flesta bara "Nej." och inte ens "neej, tyvärr, vi har tillsatt alla tjänster" eller nåt sånt. Utan bara "Nej". Kejrå, gå och dö. Så eftersom det inte kändes speciellt säkert på jobbfronten här nere så ringde jag Ida på Sibylla i Umeå och sa att jag tar allt jobb jag kan få. Så om jag inte får världens coolaste jobberbjudande här i Halmstad (läs: köra glassbilen) så kommer jag nog vara i Umeå i sommar! Det känns faktiskt kul, ska bli så skönt att få träffa alla jag har saknat!
-
Annars var jag på mitt första Ung Vänster-möte ikväll! Det var trevliga människor där, men mest gymnasieelever. Jag är EJ van vid att vara äldst på såna grejer, det händer inte särskilt ofta. Hur som helst blev jag snabbt vald till att få representera Ung Vänster i Halland på rikstinget i Stockholm i maj! Jag ska få vara med och diskutera fram vart Ung Vänster står i kultur- och fritidsfrågor samt sexualpolitik! Det ska bli så sjukt kul!

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

Men gud, vilket snabbt avancemang, låter ju helt otroligt! Kul!

2012-04-19 @ 23:43:45
Postat av: Mamma

Men gud vilket snabbt politiskt avancemang, låter ju helt otroligt! Kul!

2012-04-19 @ 23:46:15

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0