snuskigheter

Igår var jag så duktig att jag tvättade mina sängkläder för första gången sen jag flyttade hit. Så nästan fyra månader, det är väl inte så farligt? Långt ifrån mitt rekord i alla fall, förra året sov jag på samma örngott under hela London-vistelsen (ca tre månader), hela Spanien-vistelsen (lite över en månad) och nästan hela sommaren när jag kom hem utan att tvätta det. Jennie tycker att jag är snuskig, men hallå, jag har världens bästa immunförsvar och det har jag nog bara min snuskighet att tacka för! Men Jennie vet fan ingenting, hon tycker att jag är snuskig för att jag inte tvättar mig under armarna varje kväll innan jag går och lägger mig. Hon är som Annika i Pippi Långstrump, som tjatar om att tvätta sig bakom öronen hela tiden, annars blir mamma arg. Om någon av mina läsare tvättar sig under armarna varenda kväll, kan ni SNÄLLA kommentera och låta mig veta, för jag och Jennie har diskuterat det här alldeles för länge utan att ha fått något svar om vem som är normal. Förresten är det som ett jävla träningspass att bädda en 140 cm loftsäng med två täcken och fyra kuddar.

Ordbajsningar
Postat av: becky

jag tvättar mig under armarna varje morgon innan jag tar deodorant...

2012-04-22 @ 16:57:36
Postat av: Jennie

Du ÄR snuskig!!!!!

2012-04-23 @ 09:03:14
Postat av: TESS!

Äsch jag fattar varför du inte tvättade dina sängkläder när du var ute och reste (dock kunde du ju ha fått vägglöss men det är en helt annan diskussion). Och tvätta sig under armarna innan man sover? Nä, orka? Du kommer ju ändå svettas under natten och lukta snusk när du vaknar så why the effort?

2012-05-05 @ 13:42:27
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0