potatismos och lätt stress

Söndagen har blivit vigd åt att plugga, och nästan för första gången i mitt liv känner jag stress även fast det är runt två veckor kvar tills uppgiften faktiskt ska vara inlämnad. Men det kanske är bra, då hinner jag nog att göra klart den också... Men ikväll och imorgon ska jag hänge mig helt åt att söka jobb. Även om jag har sökt masssssssor av jobb redan så kanske jag måste lägga i en högra växel nu, så ska skriva personliga brev ikväll och springa omkring imorn.
Till lunch värkte jag i mig potatismos som blev över från igår. Jätte, jätte, jättemycket mos blev det. Jag ville testa hur mycket jag kunde få plats med i munnen och fick in ganska mycket innan jag höll på att kvävas! Sen sjöng jag "Fireworks" med Katy Perry, bara för att se om det gick. Sen höll jag på att spela in så många äckliga videos där jag mosar ut det ur munnen, att jag nästan höll på att komma sent till mitt möte med Jasmine på bibblan.
It's the small things in life...

Ordbajsningar
Postat av: LN

å fyfan

2012-04-15 @ 20:19:09
Postat av: jennie

hahah alltså.. "Du kommer aldrig att få dig en man om du håller på sådär."



JOBBIGT värre, männen är ju det vi lever för. joppigt joppigt.



Men du är söt iallafall! Posssssss

2012-04-15 @ 21:30:59
Postat av: Sebbe

Nu blev jag sugen på potatismos!

2012-04-18 @ 00:04:10

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0