på sparlåga

Jag har haft en sån himla dålig natt, lyckades få ungefär tre-fyra timmars sömn. Jag låg helt enkelt och tänkte på massa grejer och kunde inte somna, och det är verkligen INTE ofta det händer mig. Sakerna jag tänkte på var inte ens relevanta tankar? Mycket energi gick åt till att undra varför Jeopardy inte sänds längre och hur deppig jag skulle bli om min hund dog. Min hund som jag har i fantasin, alltså. Sen började jag fantisera om hur jag ska vara med i Vem vet mest och vinner hela veckofinalen och får pengar, och sen får jag typ praktikplats på SVT i Göteborg och får börja jobba där, sen får jag ett eget program och så upptäcker BBC mig och vill göra mig till programledare... Aaah, mycket såna tankar som snurrar omkring. Så sjukt onödigt, liksom. Så nu går jag på sparlåga och ser fram emot min enorma matlåda jag lyckades packa ner. Bara en timme kvar nu....
Kul under föreläsningen. Ida försökte vara med på ett hörn men det gick inge bra.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0