LYCKAN!!!!!

LYCKAN ÄR OBESKRIVLIG OCH OÄNDLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ända sen jag var liten har Olof lurat mig, säkert varenda jävla första april, och att lura honom tillbaka har typ varit på min lista över saker att göra innan jag dör. Och nu har jag lyckats. Så. Lycklig. Jag sa att jag hade varit ute igår och haft en riktigt vild kväll, som slutade med att jag fick åka polisbil för att jag slog till en kille i kön till klubben. HA!!!!!!!!! Så jävla ägd, för egentligen satt jag ju bara hemma hela gårkvällen med tända ljus under Earth Hour och läste en bok - haaaaaaaahaaaaa..........
Alva försökte lura mig med att hon hade ramlat i trappen och fått en spricka i skallbenet, och jag höll NÄSTAN på att gå på det, men lyckades rädda mig själv i sista sekunden. Lite väl hemskt, kändes det som. Bästa aprilskämtet genom tiderna går fortfarande till Ellen, som för flera år sedan under en middag, tog guacamole med en sked, slickade av hela skeden och stoppade sedan tillbaka den i guacamolen. När Alva stirrade på henne förskräckt sa Ellen "... APRIL APRIL!". Classic!
-
-
Så jävla elakt, Linn.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

hahaha Linns skämt var ju bäst!

2012-04-01 @ 16:24:04

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0