INTERNET

Från det förra, bittra inlägget ändrades min inställning ganska snabbt, så lätt det kan vara egentligen! Fick en middagsdejt med den sköna skånebönan Jasmine innan hon började jobba och kom nu hem till ett fungerande internet igen. Så glad, så glad.
Vi köpte ribs på Hemköp och vräkte i oss. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva med ord hur glad jag är att ha Jasmine i mitt lilla Halmstadsliv. Jag kan verkligen vara 100% mig själv med henne, och om man tänker efter - vad är egentligen oddsen för att man ska träffa någon som man känner så för? Superhärlig och underbar är hon verkligen, och jag önskar att ni alla fick lära känna henne! Fast egentligen inte, för jag vill ha henne för mig själv...

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0