HÖNS-MENS!

Igår hade jag en supertrevlig kväll som började med middag med Jasmine som jag inte träffat på flera dagar, som jag saknat henne! Vi gjorde fläskkotletter och klyftpotatis och BEA-SÅÅÅÅS, och min lägenhet luktade matos hela natten, I kid you not. Sen åkte vi hem till Amanda för filmkväll innan hon idag åker till Uppsala i en vecka. Självklart krånglade alla filmer vi hade tänkt se, så det slutade med att vi såg första avsnittet av Sherlock. Men jag klagar EJ, även fast jag såg om första säsongen för en vecka sedan. Amanda tyckte om det i alla fall! Amanda, denna ängel på jorden, hade även fixat maaassor av serier och filmer till mig som jag velat se ett bra tag, på ett helt lagligt och okej sätt. Bland annat fick jag de tre första säsongerna av Dr Who och två säsonger av Happy Endings, så nu har jag ju att sysselsätta mig med över påsk!
Jag satt för övrigt och dödade tid på Imgur och hittade det här i kommentarsfälten som bekräftar vad jag har pratat om väldigt länge!! Äggen som vi äter är obefruktade, på samma sätt som mens är obefruktade ägg som kroppen stöter ut - ÄGG ÄR HÖNORS MENS, VI ÄTER HÖNORS MENS!!!!!!!!!!
-
-
-
-
-
Edit: Jag fick precis reda på att jag blev godkänd på salstentan jag hade för några veckor sedan!!! Så lycklig, det lär bli ett litet avbrott i mitt sockerförbud senare idag, detta måste firas!!!!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

hahaha men trodde du att det var befruktade ägg eller? knäpprid!



åh jag saknar dig aZmycket.

2012-04-06 @ 00:40:08
Postat av: TESS!

Du får berätta vad du tycker om DW när du sett lite :D

2012-04-06 @ 11:05:04
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Grattis till tentan!

2012-04-09 @ 20:43:12

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0