första vakna timmen

Efter att ha suttit en hel vecka på biblioteket, 10-16, och åstadkommit vad man kan jämföra med en gnagares fekalier, har jag idag bestämt mig för att sitta hemma och plugga och se om det gör någon skillnad. Det gjorde det kanske, för jag har redan lyckats skicka in en förbättrad version på en inlämningsuppgift som jag inte fick godkänt på. Jag har inte berättat om denna misslyckade uppgift eftersom jag ville försöka låtsas som att jag har gått genom mitt första år på högskolan helt utan att behöva komplettera en enda uppgift, men icket! Dock tröstar jag mig genom att påpeka att det bara var en liiiten, liten uppgift och att jag dessutom har kompletterat den på under en timme. Så den kan ju knappast räknas. Det här skrev jag i mailet till min lärare när jag skickade in den nya versionen:
"Hej Peter,
Här kommer min tredje inlämningsuppgift, förhoppningsvis håller den måttet bättre än den förra! Och om den fortfarande är på gränsen så skadar det ju aldrig att blunda och tänka på att våren är här, och man vill ju inte förstöra en ung kvinnas goda humör i onödan? Bra, då är vi överens! Ha en trevlig helg!
Ingrid"
Det borde väl göra susen?
Nu ska jag försöka fortsätta plugga och se om jag kan prutta ut något bra på pappret. Den värsta stressen har lagt sig i och med att inlämningsdatumet på vår stora uppgift har blivit uppskjutet med typ två veckor - yaaay. Men eftersom jag är en ansvarsfull och effektiv person (eller det står det i alla fall i mitt CV...) så borde jag ju göra klart så mycket som möjligt i god tid!


Ordbajsningar
Postat av: Sebbe

VG - Check!

2012-04-20 @ 14:57:08

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0