duktig dag

Idag har jag och Jasmine suttit och kämpat med en marknadsföringsuppgift vi gör tillsammans. Det har gått helt sjukt bra, och vi har nästan gjort klart den bara på en dag!! Gudars, så duktiga vi har känt oss, det är fan inte ofta! Den senaste tiden har jag mest känt lite så här:
Hahaha silly dog.
En annan trevlig nyhet är att jag ska få åka till Stockholm och hälsa på Malin och Becky i helgen!!!!! Det ska bli helt fantastiskt kul! Om jag inte räknar de tre timmar jag träffade Becky på Brommas flygplats där jag mellanlandade i mars, så träffade jag dom sist i julas. Och jag och Malin har varit ensamma med varandra bara EN ENDA eftermiddag sen jag lämnade henne i London för över ett år sen. Kan ni tänka er? Det är fan helt sjukt!! Så jag ser verkligen fram emot att få spendera rejält mycket kvalitetstid med dom!
När jag var i Stockholm i september förra året och fick mig en kväll med tjejorna! Kolla vad ljust hår jag hade?!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0