dizzen

Igår kväll anlände jag i Stockholm, fick gomiddag hos Becky och åkte till och med en snabbis till storstan och fick se hur min fina Malle bor! Både Becky och Malin har typ tidernas finaste lägenheter, jag trodde folk i Stockholm bodde i hål i marken för att allt är så dyrt? Men tji fick jag. Idag är dock både Becky och Malin i skolan i några timmar, och de två dejter jag hade bokat in för att underhålla mig med under dagen blev båda inställda igår kväll! Dissen på mig, liksom!!! Näe, men så nu sitter jag hemma hos Becky och kommer nog sitta här tills hon är klar med plugget. Eventuellt vågar jag mig in till drottninggatan för att shoppa lite, men med tanke på hur jag inte hittar NÅNSTANS i Stockholm (igår fick jag förklarat för mig vad slussen är?) så kanske jag bara håller mig inne ett tag till... Men ikväll blir det festligheter!! Vi ska äta middag hos Malin, och eftersom Becky ska sommarjobba på Gröna Lund så ska vi få åka dit och typ åka hur mycket grejer som helst nästan helt gratis??? Is this the real life, or is this just fantasy? Sen ska vi ut nånstans. Kul kul kul!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

caught in a laaaandslide, no escape from reality...



He e ba att fylleringa mig ikväll vettu!! Ha så kuuuuul, njut, ät, åk - spy inte. pusss

2012-04-27 @ 19:59:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0