blod och lök

Idag har jag varit på sjukhuset och tagit blodprov för att bli blodgivare! Är det okej att skryta om att man har bra blodvärden? För det har jag i alla fall, till och med JÄTTEBRA blodvärden, OVANLIGT bra blodvärden för att vara kvinna. För er som kan något om saken så har jag 156g/L, om det säger er något. Och så har jag ju feta och smaskiga blodkärl. Shit asså. Ibland undrar jag om jag kan vara lite FÖR perfekt? Då tänker jag "HA! ...ja, det är jag nog" och tar sedan bilder som den här:
KOLLA MINA ENORMA LÖKAR!! Hahahahhahahah.
Skämt åsido så säljs det faktiskt feta lökar på torget just nu. Så... ja.

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Gulligt!

2012-04-19 @ 23:47:31

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0