50-årsvideo och packning

Går runt och fixar lite för min resa till Stockholm imorgon för att hälsa på Becky och Malin. Insåg i processen att min kamera är helt full av bilder och videos som jag behöver rensa ut och föra över till datorn. Mitt i allt fann jag den här videon som jag inte bjudit på tidigare, nämligen då jag och mina syskon sjöng för mamma på hennes 50-årsfest förra månaden! Vi skrev om Mamma Mia till Mamma Åsa och... ja, RESTEN ÄR HISTORIA! Är man intresserad av texten finns den i beskrivningen av videon på Youtube.

Ordbajsningar
Postat av: släkting

å vilka fina barn!!!11

2012-04-25 @ 22:44:15
Postat av: Mamma

Ja, tack så himla mycket finingar!

2012-04-29 @ 22:22:25

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0